Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2020 20:06 - Самоотвержени мисионери медици
Автор: hranislav Категория: Други   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Въпрос 1

ИМА ЛИ ГОСПОД?

ВИНАГИ СЪМ ЗАВИЖДАЛ на "истинските вярващи" - хората с чиста, безрезервна, непреклонна вяра. Натъквал съм се на много такива. Макар да им завиждах, те ме озадачаваха и предизвикваха моя скептицизъм. Това определено важи за едни мисионери, с които някога се срещнах в самото лице на Екваториална Африка.
В затънтеното селце Ласа в Нигерия се беше появила нова, мистериозна вирусна болест. Кръвната проба на един мисионер, починал от нея, беше изпратена за изследване в Йейлския университет. Десет дни след изследването няколко учени починаха. Кръвта беше сметната за толкова опасна, че се наложи да бъде изгорена. По - късно в докладите от Нигерия се казваше, че мисионерите медици умирали десет дни след дори бегъл контакт с жертвите.
Запленен, аз тръгнах да направя материала и изминах с ленд роувър хиляда и петстотин мили, за да стигна до Ласа, мака че, бидейки хипохондрик до мозъка на костите, се страхувах до смърт. Не можех да разбера как мисионерите продължават да си вършат работата, когато около тях другарите им измират като мухи. Отговорът, който ми дадоха, беше прост: "Ние вярваме в Бог, вярваме, че нашето призвание е да помагаме на другите, и няма да се откажем. Оставяме се изцяло в Божиите ръце."
Но откъде намираха сили? Не знаех. Нямах търпение да се махна от това място - и го направих възможно най - бързо.
Ала тяхната непоклатима вяра не ми излизаше от ума. Бях озадачен и им завиждах, понеже не виждах начин да придобия такива възгледи. Човек не може просто да си заповяда да вярва; трябва да го усеща вътре в себе си.

Из "Отговорите на десетте най - важни въпроса в живота" (стр. 31-32), изд. къща "Хермес" - Пловдив, 2006 г.
Автор: Джон Дж. Фулър.



Тагове:   Бог,   вяра,   мисионери,   Кейси,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 651713
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1293
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930