Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2020 20:30 - Апокалиптично - 1
Автор: hranislav Категория: Други   
Прочетен: 1377 Коментари: 0 Гласове:
1



image
Представям Ви текст от книгата „Апокалипсис” на френския дизайнер и езотерик Пако Рабан. Номерацията на страниците е според електронния вариант на четивото, което е наличен в сайта spiralata.net.

"Може би някой ще си спомни, че на седемгодишна възраст, когато се намирах легнал в полусън в леглото си, опитвайки се да унищожа времето, съзнанието ми се издигна бавно от неподвижното ми тяло, бях внезапно пренесен пред една ярка светлина, чийто произход ми убягваше. Щях малко-помалко да разбера, че преживявам отново мига, предшествал "слизането" ми на Земята, последното ми превъплъщение...

* * *
Вече не осъзнавах личното си съществуване, защото се бях слял с извора на всяка светлина и всяко знание. Бях лице в лице с Божествеността, този огромен център, който трепти в ритъма на космоса. По инстинкт знаех, че се намирам в Седмото Вибраторно Ниво, най-високото, това, в което всичко е само Същина. Нямах вече форма на тялото, бях просто вибраторно и светлинно създание. Всяка минаваща секунда за мен се отъждествяваше с вечността. Бях щастлив, съзерцаващ необятността и общуващ с безкрая, щастлив, защото не бях вече аз, бях Него и удовлетворен, защото се бях слял с Цялостта.
Но внезапно този екстаз бе прекъснат. Едно друго присъствие смути радостта ми. Тогава от лицето на Единството открих това, което ми се яви като големи светлинни хиксове и което, поради нещо като естествен антропоморфизъм, щях впоследствие да нарека "Старци", защото ми изглеждаха стари като света, в най-буквалния смисъл.
Двадесет и четирима на брой, тези Старци ме гледаха строго. Отправих им ням въпрос - защото общувахме без думи:
— Какво искате от мен?
— Ти трябва да слезеш отново, да се концентрираш пак.
Отговорът ми бе незабавен. Изкрещях:
— Не! Аз завърших кармата си на планетата Земя...
— Гледай! - ми казаха тогава те.
Яви ми се глобусът на нашата Синя Планета. Към него се приближаваше едно същество. Това създание, което отгатвах, че не е нищо друго, освен самият аз, щеше да избере човешко тяло, в което да се въплъти. И точно тук видях съдбата на човечеството.
Бях изхвърлен в един напълно поразяващ свят на възрастни. Тогава пред ужасените ми очи се изнизаха страшните сцени, на които щях да бъда свидетел през цялото си земно съществуване.
Първо това бе войната, която обгръщаше родната ми земя Испания и първите въздушни бомбардировки, имащи зa мишена цивилно население — това на Герника. Тези братоубийствени раздори щяха да бележат дълбоко младите ми години, тъй като баща ми щеше да бъде разстрелян от франкистите и трябваше да бягам с майка си през заснежените планини в посока към Франция, станала оттогава моя страна - убежище.
После видях ужасите на войната от тридесет и девета до читиредесет и пета, с диктаторите й, жадни за кръв, варварските й режими и лагери на смъртта. Чух виковете на жените и децата, принесени в жертва и обгазени в Аушвиц, в Бухенвалд и другаде. За мое и на човечеството нещастие, Историята потвърди виденията ми.
После видях престъпността да обхваща малко-по-малко цялата планета. Видях как светът, толкова светъл при произхода си, все повече се затъмнява. Видях го как неумолимо потъва в подтисничество, бедност и унищожение.
Този непоносим спектакъл не спря дотук, защото ми показа също и Третата световна война или пълното унищожение. Това не бе сблъсък на нация с нация, а хаотичен конфликт, в който се бият от улица на улица, имайки за единствена движеща сила удоволствието да убиеш другия без да знаеш кой е той. Битките се разпространяваха като чума от село на село, от провинция на провинция, за да покрият накрая цялата шир на планетaтa. Религиозна война, етническа война, война за оцеляване, тотална война...
Синята Планета се оказа тогава потопена в страшен мрак, от който вече се издигаха само викове на ужас и полуда. Обявените от пророците Три дни на Йехова бяха дошли...
В края на този период видях оцелелите да бродят като животни, после да се разкъсват помежду си, за да се отдадат на канибализъм и други неназовими престъпления.
После изведнъж се появи нечистият Звяр...
И всичко спря.
Тогава се усетих прикован към Земята, пренесен отведнъж, пронизан от нечувана болка - цената на преминаването ми от състоянието на етерна светлина към това на материя. Едно острие ме бе разпънало на кръст в сърцето на плътността. Вече бях превъплътен, бях избрал двойка, тази на родителите ми. Тогава започна ново съществуване под формата на Франциско Рабанеда-Куерво, който щеше пo-късно да вземе името Пако Рабан." (стр.5-6).

Като допълнение към горното ще добавя следното: Ванга е пророкувала, че някой ден хората ще станат толкова нравствено разпуснати, че ще правят секс директно по улиците и това ще бъде нещо обичайно.

Твърдението, че произволните сблъсъци щели да се разпространяват като чума докато залеят цялата планета ме подсети за разказа за стотиците хора, които през 1518 г. умрели, защото...прекалили с танците. Цитирам: "Има различни теории за този феномен, но никоя не го обяснява напълно. Хората казват, че смехът е заразен. И наистина е така. Когато всички около вас се смеят и забавляват (стига да не е на ваш гръб), няма как настроението ви да не се приповдигне поне малко.
Но трябва да сме предпазливи, защото много хубаво, не е на хубаво и човек може буквално да си умре от смях… както може да си умре и от танци.
Да, точно така. Танците също могат да бъдат заразни – преносно и буквално!
През 1518 г. в Страсбург една дама мистериозно започва да танцува безспирно без съпровод от никаква музика или ритъм и се оказва, че движенията ѝ всъщност са заразни.
Така се появява Танцуващата чума." (
https://www.vesti.bg/lyubopitno/zagadki-i-misterii/zashto-prez-1518-g.-stotici-tancuvat-do-smyrt-6080809?fbclid=IwAR0d0vgd8l8wHmA7cgCVlWHLZAIxxgW9Zi9j8owgTtFEeEq-c6YUzx27v-Q .) Не само смехът е заразен. Заразна може да бъде всяка лоша или добра постъпка.

Чел съм в сайта на журналиста Иван Стаменов - Стопанина, че неговият любим езотерик Рудолф Щайнер е предсказал, че ще има война на всеки срещу всеки. В същия сайт съм чел и за масов канибализъм в бъдещето... Ако наистина Рабан е видял гореописаното (и то на 7-годишна възраст, когато едва ли е бил чел нещо от Щайнер) това изглежда тревожно с оглед на факта, че такава информация идва до нас чрез поне две лица, като второто не е взаимствало от първото.

Допускам, че въпросните видения показват какво ще се случи, ако хората не се променят към по – добро, а напротив - пропаднат духовно. Не вярвам, че човечеството чак дотолкова би деградирало и смятам, че бъдещето ще е по – добро от видяното.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 654415
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1293
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930