Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2020 12:40 - Вдъхновяващи мисли (3)
Автор: hranislav Категория: Други   
Прочетен: 249 Коментари: 0 Гласове:
0



"Аз сътворявам собствената си съдба. Мисля за Великия дух, който управлява тази Вселена." - Тукемзe.

"Аз съм господар на съдбата си, аз съм капитан на душата си." - Уилям Ърнест Хенли, 1888г.

"Докато не се научиш да прощаваш, ще останеш впримчен в емоционален и физически капан." - Уейн Дайър.

"Корав съм като рогата на бик" - Теодор Рузвелт.

"Чувствам се погълната от чудото земя и живота на нея." - Пърл С. Бък.

"Влюбен съм в света." - Суифт.

"Удовлетворен съм." - Джон Куинс Адамс.

"Не съм остроумен, но предизвиквам остроумието на другите." - Шекспир.

"Готов съм за капризите на съдбата." - Данте.

"Подходящата дума е мощен фактор. Когато попаднем на една от тези правилни, силни думи, резултатът от попадението е както физически, така и духовен, и бърз като електричество." - Марк Твен.

"Страховете, които те движат, не са закономерни, ответни реакции на това, което е, като например предупреждения за идваща опасност. Вместо това те са потискащи фантазии за какво ако: "Какво ако падна по нос или се окажа пълен глупак?" Бих предложил, когато следващия път някое какво ако започне да ти вади душата, погледни го право в очите и го попитай: "Добре, какво е най-лошото, което може да се случи?" А когато то ти отговори, запитай себе си: "Какво мога да направя аз за това?" Ще видиш, че винаги ще има нещо. Тогава ще видиш, че можеш да имаш сила във всяка ситуация. И когато разбереш това, страховете ще си отидат." - Бенджамин Хоф.

"Никога песимист не е разкривал тайните на звездите, не е пътувал до неоткрити земи, нито е откривал ново пространство пред човешкия дух. " - Хелън Келер.

                 
       

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 642066
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1291
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031