Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 18:51 - Хобито
Автор: usmi Категория: Хоби   
Прочетен: 1215 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте, блогъри! Тук съм нова, но искам да ви разкажа какво за мен е хоби и кои неща са ми хоби и се надявам поне донякъде да ви е интересно.
Хоби е нещо индивидуално,но и съвпадащо за всеки нещо , което можем и обичаме да правим най-добре.
Рисуване, четене, пеене, танцуване, свирене, презентиране и т.н. Някой хора откриват още от малки хобито или хобитата си, а други пък се опитват да ги открият, но с малко усилия рано или късно ще го напраят. Също така някои хора казват, че хобито им е ядене или спане, гледане на филми и други подобни. Тук обаче някои ще кажат, че тези неща се броят за хоби, но пък други - че не. Това са просто неща от ежедневието ни, нищо, че понякога и аз бих ги броила за хоби🤣🤣🤣.
Има и хора, които вечно гледат от тъмната страна и трудно могат да се зарадват на нещо или да имат хобита.
Та щом имате свободно време е отлична идея да го използвате за себе си и хобитата си. Така ще се чуваствате разнообразни и естесвено няма да ви е скучно.
Мойте хобита до момента са писането/попълването, четенето и танцуването
😉.
И освен това трябва да вметна, че знам, че избирайки категорията Хоби трябва да пиша може би за рисуването, писането, игрите... с две думи за нещо във връзка с дадено хоби/та...като например как да развиваме хобитата си и т.н...., обаче реших, че тъй като съм нова, за тази категория трябва да започна от тук
😀😁.
Е, както казах се надявам поне малко да ви хареса и заинтригува блога ми.
Доскоро!


Тагове:   хобито ни,


Гласувай:
3




1. germantiger - ...
18.01.2019 19:55
Добре дошла тук!

Успех в блога и не се притеснявай ако срещнеш тук и злоба.

Лично аз чета много ежедневно и то с удоволствие, но не наричам четенето хобби

Отнасям се много сериозно към четенето, какво чета, обикновено на небг езици
цитирай
2. barin - Добре дошла в блога, младо момиче. И ...
19.01.2019 07:25
Добре дошла в блога, младо момиче. И аз имах преди хоби, дори няколко. Сега нямам, но се интересувам от много неща. Пожелавам ти успешно творчества.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: usmi
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 3324
Постинги: 1
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031