Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2020 19:54 - Сън в съня
Автор: hranislav Категория: Други   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.05.2020 19:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

image
Изображението е колаж с герои от филма "Inception" ("Генезис") от 2010 г. Много добра история с Леонардо ди Каприо, в която централно място заемат засегнатите по - долу въпроси.


Написана на : 2012-06-20 12:20:52

Може би ви се е случвало да сънувате даден сън и да се събудите, но в последствие да се окаже, че събуждането ви не е било истинско и сте продължили да сънувате дори без осъзнавате това (ако съзнавате, че сънувате, вече може да се говори за така нареченото "осъзнато сънуване"). Накрая се събуждате и разбирате, че сте имали сън в съня... Първият сън е бил сън на втора степен и събуждането ви от него, не ви е донесло будно състояние, продължили сте да сънувате...

Според езотериката, т.нар. "отвъдно" се намира тук. Имам предвид местата, които обитаваме на планетата ни. Тоест, не се касае за някоя друга планета. В отвъдното има различни светове (астрален,ментален, причинен...) със съответните  подсфери във всеки един от тях. Самите светове са не места, а състояния на съзнанието, сфери на съзнание между които няма ясни твърди граници. Единствените ограничения са в нашите собствени умове. Съзнателното пребиваване (осъзнаването) на един или друг свят е въпрос на съответно състояние на съзнанието, съответна настройка, функциониране на съзнанието на определено ниво на съществуването. Няма преместване от едно на друго място, няма пътуване от една до друга планета да речем. Всичко е тук (различни взаимопроникващи пластове на битието). Може да си на едно и също физическо място, но същевременно да пребиваваш в различни измерения. Когато спиш, ти продължаваш да си лежиш на леглото (освен ако не си сомнамбул), но духом си в света на сънищата, обаче същевременно и тялом и духом си в материалния свят.

Та да се върна на явлението "сън в съня". През годините ми се е случвало (макар и рядко) да имам сън в съня. 

Тази сутрин сънувах един сън, в който присъстваше мой втори братовчед. В съня една продавачка трябваше да ми върне ресто от един лев. Братовчед ми видя това, беше там.

Събудих се. Слязох долу на двора, където братовчед ми вършеше една работа (нищо необичайно с оглед реалните обстоятелства в живота ми). Заприказвах го и май го попитах дали според него продавачката ще ми върне парите. Той ме попита за какво става дума. Нарочно му казах това за продавачката и рестото, за да се избъзикам с него (знаех, че съм сънувал). Обясних му че съм го сънувал при еди какви си обстоятелства. Взехме да си говорим за европейското първенство. Той взе да пее нещо, да се лигави. Тръгнахме към входната врата и той излезе на улицата, а аз останах в двора.

След малко се събудих отново...за втори път се събудих тази сутрин...Оказа се, че случката с братовчед ми в двора също е била сън...Изглеждаше много реалистична, не съзнавах, че сънувам. Този път се събудих наистина, но дали...? Дали пък няма и други нива на реалност, в които като се озовем някой ден, изминалият земен живот няма да ни се струва като сън... 

Дали е случайно явлението "сън в съня" или то идва, за да ни покаже, че не бива да се вживяваме прекалено в земния живот и че животът не свършва с това, което виждаме и усещаме с петте си физически сетива...
________________________________________________________

13.05. 2020 г.

Осъзнатото сънуване е интересно явление загатващо, че действителността е повече от онова което възприемаме с очите си, но още по - интересни ми се струват сънищата, които бих определил като "полуосъзнато сънуване". Не знам как е при другите хора, но при мен тези полуосъзнати сънища са още по - редки и от онези съновидения, в които напълно съзнавам, че обкръжаващите ми обекти са всъщност част от сън, плод на моето подсъзнание. Миналата седмица сънувах, че съм на посещение в една държавна служба. В хода на съня получих прозрение, че това всъщност е сън. Обаче макар да се усетих, че сънувам, мислех че ако погледна към някой от мониторите в една от стаите ще получа действителна информация! Влязох в набелязаната стая, но очакването ми че ще науча нещо реално не беше оправдано... Или поне така си мисля... На мониторите се виждаха разни компютърни игри...




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 654678
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1293
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930