Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2021 19:27 - Индуси християни
Автор: hranislav Категория: Други   
Прочетен: 575 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

"Впрочем, ако днес някои западноевропейци смятат, че за да преоткрият Индия, трябва да изоставят божествеността на Христос, то други в Индия остават верни на своята традиция и същевременно признават Христос за Бог. Това са онези, които наричат себе си "индуси-християни". Тук ще се огранича с примери, които съдържат пряко общуване с отвъдното, често под формата на видения, явления, а понякога, както ще видим, дори и на опитности извън тялото.

Ето първо разказа на Сундар Сингх, садху, роден от майка индийка и баща сикх през 1889 г.; става въпрос за видение, появило се на 18 декември 1904 г. (Той току-що е хвърлил в огъня едно евангелие):

"Според моите тогавашни схващания аз бях извършил добро дело, като бях изгорил Евангелието; но безпокойството в сърцето ми нарастваше и в продължение на два дни се чувствах истински нещастен. На третия ден, когато усетих, че повече не можех да издържам, станах в три часа през нощта, изкъпах се и се обърнах към Бога с молитва, в която казвах, че ако той не иска да ми открие и да ми покаже пътя към спасението, и така да сложи край на мъките на душата ми, бях твърдо решен ако тази молитва остане без отговор, да отида преди изгрев слънце на железопътната линия и да сложа главата си на релсите пред някой идващ влак.

Молих се около четири и половина часа, останах в очакване и се надявах да видя Кришна или Буда, или някое друго превъплъщение от индуската религия. Те не се появиха, но в стаята ми заблещука светлина. Отворих вратата, за да видя откъде идва тя, но навън всичко бе тъмно. Върнах се в стаята, светлината се усилваше, тя прие формата на сияйно кълбо, увиснало на земята, и тогава в тази светлина се появи не формата, която очаквах, а живият Христос, когото бях смятал за мъртъв. Никога няма да забравя неговото блажено и любящо лице, нито няколкото думи, които той изрече: "Защо ме преследваш? Виж - аз умрях на кръста за теб и целия свят." Сякаш мълния запечата тези думи в сърцето ми и аз се прострях на пода пред Него. Сърцето ми бе изпълнено с неизмерима радост и покой, и моят живот се промени изцяло. Тогава предишният Сундар Сингх умря и се роди един нов Сундар Сингх, за да служи на Живия Христос."


Из "Мъртвите ни говорят" (стр. 178-179; изд. Гуторанов&Sherry M.), Франсоа Брюн.



Гласувай:
4



1. dobrodan - Допускам, че конкретният представител на мъжкия пол - Сундар Садху -
09.06.2021 11:46
подсъзнателно изразява латентната си хомосексуалност.
Аз сънувам жени.
цитирай
2. hranislav - Христос
06.11.2021 02:54
Христос е дух, не мъж или жена!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 642316
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1291
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031