Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2021 15:28 - Разкази за една компания НОВ СЕЗОН - Клонинги от отвъдното
Автор: razkazitenagrobarq Категория: Изкуство   
Прочетен: 1072 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 14.03.2021 15:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Изминаха няколко години от последните събития. Злодеят от Ляо Лин малко след победата над Деспота от Манежда реши да се отегли. Злодей Холдинг стана спортен център с директори охранителите Гришо и Мишо. Тежест. бг отвориха няколко магазини в Ляо Лин. Рижо Каратеката също се отегли от Игуана и замина със някакво момиче в чужбина. Злодеят бе забравен и се превърна в доброто момче от Ляо Лин. Четеше книги, играеше даже компюрни игри и се бореше с битовизми. Едно го пуснеше, друго го хванеше както обичаше да казва. Неговият добър приятел Дон Хелипе известен още като Мистър Хил стана семеен и продължава да подържа отношения с вече Доброто момче от Ляо Лин като го наричаше Добъро мен.
 Беше обикновен ден като всеки друг от последните години. Доброто момче играеше на кеч игра и пиеше Уменско пиво.
 - Трябва да се обадя на Хил и да се видим, това правене на едно и също ме съсипва - каза си той и отпи глътка от бирата. Беше забравил миналото. Никакви оръжия, никакви мъчения на хора и подстригвания на момичета в мазето на Холдинга. Беше рошав и леко брадясъл. Беше се превърнал в някаква версия на Морги Кримков - Мопето. Реши да се обади на Мистър Хил
 - Ало брат как е хавата?
 - Бива Добъро мен, как е при теб?
- Скука. Играя някаква Impact кеч игра и направих шампиони Скалата и Гробаря. Много яко.
- Браво Добъро мен, но не ти ли липсва старият начин на живот от преди години? Друго си е да дадеш урок на някой отворко на живо.
- Ааа не. Искам да си пия бирата, да играя и от време на време да поработвам.
- Трябва да си видим някой път.
- Мех има време!
- Звучиш като Мопето. Хайде стягай се! Искам да чуя новина, че си намерил някое добро момиче.
- Трудно е в днешно време, но ще видя. Брат ще затварям, че ме търсят по другата линия. Гришо моля ти се!
- Бившият ти охранител на който даде власт и превърна Холиднга в спортно дружество?
- Същият. Сетил за мен след толкова година, ще го видя какво иска
- Добре брат. Пак ще се чуваме. КК
- КК
 Доброто момче затвори на Мистър Хил и набра Гришо.
 - Ало търсил си ме?
 - Злодей ела бързо в спортният център! - Гришо звучеше грубо
- Първо не съм Злодей вече, аз съм Доброто момче от Ляо Лин! Второ, така ли се отнасяш със старият си шеф? И трето - нямам намерение.
- Добре, добре извинявай. Нервен съм. Не си подписал важен документ за прехвърляне на дялове от 2018 година. Спешно е!
- Глупости Гришо! Всичко подписах. Ти и Мишо сте собственици..
- Не си подписал бе Злодей! Спешно е, какво ще ти стане ако се разходиш до старото си работно място. Стига си играл тези игри, ела да ни видиш.
- Добре де, добре де. Правя го само и единствено за миналото. И не ме наричай Злодей повече.
 Доброто момче, все пак реши да изгаси компютъра, сложи си тениска и реши да се разходи до старият Злодей Холдинг, сега Спортен център Ляо Лин. Дори и не подозираше какво го очаква!  Когато пристинга, беше изненадан. Работници махаха буквите Спортен център Ляо Лин. Пред сградата имаше кола на телевизия Чалгария офф Еър, а русичка репортерка пиеше кафе и си говореше с оператора.
- Господи, тази прилича на Торянка Тлагоева, Малкото Тоби!!! Явно съм прекалил с бирата и ми се превиждат отдавна умрели хора - възклинка Доброто момче, поклати глава и влезе в старият Холдинг.
 - Ето го, бъдете внимателни момчета - извика Гришо който беше с Мишо и още 5-6 служители на Игуана всички с униформи.
- Гришо какво става, защо сте с униформите на Игуана.
- Знаем всичко! Наобиколете го момчета, шефа и шефката казаха, че е много опасен.
- Какво става тук Гришо, кой шеф и коя шефка?
 Момчета от Игуана формираха кръг около Доброто момче.
- Какво става по дяволи.. - Доброто момче не довърши, беше нападнет с електрошок, а последното което видя е как Гришо го пръска с преспиващият спрей. Заспа..

 Взе да отваря бавно очи. Чуваше гласове.
 - Значи това е  клонинга за който ми говереше Мени?!?
 - Същият, много зло ни причини. Много.
 Доброто момче взе да идва повече в съзнание. Беше завързан на някакъв стол. Получи юмрук в лицето.
- Много мразя клонинги! - изрева познат глас.
 Доброто момче една разпознаваше силуета на мъжът. Беше замаян. Мъжът беше с кюстюм. Беше гладко обръснат, с къса прическа и гледаше лошо. 
- Господи! Това съм аз! - извика Доброто момче. Мъжът срещу него беше като него, изглеждаше като него, говореше като него от преди години.
- Добро момче а? Мръсен клонинг! Благадори на Мени, че си още жив!
- Мени.. Боже мой - Доброто момче видя срещу себе си и Мени Миритрова.
- Здрасти негоднико, добре дошъл в Ада, хахахах - Мени се изкикоти грозно.
 Доброто момче чак сега осъзна, че е завързан здраво на Елекрическият стол в мазето на Злодей Холдинг. Огледа се и видя Гришо и Мишо които го гледаха лошо.
 - Гришо, Мишо каква е тази шега, кой е този маскиран човек като мен?
 - Ти си маскираният. Знаем всичко. Ти си клонинг на Злодеят - извика Гришо
- Глупости, аз съм истинският Злодей, сега Добро момче от Ляо Лин..
 - Млъкни клонинг. Мени ми разказа всичко. Ти и клонинга на Хил сте се опитали на да ни убиете. За съжаление истинският Хил е мъртав и на негово място е поставен също клонинг, но Мени ме е спасила.
- Това е някакъв сън. Това е лъжа, лъжа. Ти явно си клонинга, Мени мръсницо какво си направила?!? - Доброто момче крещеше. Изведнъж се чуха токчета от стълбите които водеха от кабинета на Злодеят към мазето.
- Леко да не се спънеш миличка, Злодъро и Мени са долу.
- Ще си направим ли снимка с онзи лош човек когото хванаха?
- Злодъро не дава, каза да внимаваме.
 Гласовете бяха познати,  Доброто момче се ококори и огледа двете жени които слязоха.
 - Мени вещицоо, какво си направила?!? Това е някакъв сън!
 Двете жени бяха Тъпослава Нихайлова - Награди и вярната и спътница Слугония Танкова.
 - Я ето ги моите любими дълги крачета, дай цунка на бати.
 Доброто момче видя как мъжът изглеждащ като него опипа, прегърна и целуна жената изглеждаща като Награди.
 - Сигурно съм умрял от препиване с бира, това не е истина, не е истина - крещеше доброто момче.
 - Това е едва началото мръсник - исъска Мени
- Този човек много вика и е изнервен - възкликна Слугония.
- Злодъро, значи това е твоят клонинг, много е скучен май - каза Награди
- Миличка вече ще бъдем щастливи, не разбирам защо Мени не ми дава да го изпържа на моят стол или да го застрелям.
- Когато Манката се върне от чужбина ще го застреляме, нека да гледа нашето щастие сега - Мени се засмя ихидно.
- Малкото Тоби ни чка горе, хайде да се качваме - Слугония пляскаше с ръчички.
- Малкото Тоби? Какво си направила Мени? Вещица! - Доброто момче крещеше и беше в ужас.
 - Ок тръгваме. Но чакайте да обясна нещо на този. Ей Клонинг, да ти обясна удобствата които имаш благодарение на Мени. Срещу теб има телевизор и ще гледаш моето интервю за Чалгария офф Еър, две момчета от Игуана ще те пазят. В Ляво има маса на която ще те водят  да  се храниш. Ще ядеш трохите от нашата трапеза. В дясно ще те извеждат момчета да извършваш биолигични нужди ей там в оня лиген. Някой ден ще те убия Клолинг, а после и клонинга на Хил.
- Глупости! Единствените клонинги си ти, Награди, Тоби...
- Млък. Нямам време да се занимавам с теб. Аз и Награди имаме важни дела - Злодеят прегърна Награди и заедно с Слугония се качиха по стълбите.
 - Мени Вещицо! Проклета да си! Какво си направила?
- Момчета оставете ни за малко сами, извикайте другата смяна. Вие ще стоите далеч от този, за да не ви влие с лъжите си.
- Да госпожице Мъст - казаха в един глас Мишо и Гришо и се отеглиха.
- Обещах, че ти отмъстя Злодей, това е кратят ти - Мени се смееше зловещо.
- Мени не знам какво си направила, но..
- Какво направих ли? Ти уби моят Манка! Но и той ще се върне. Турлин ще клонира и него и тогава заедно ще те застреляме и ще скрепим любовта си.
- Ти си болна!
- Не ти си болният! Аз върнах приятелите си които ти уби Злодей. За съжаление истинската Слугония се самоуби, след като направи неуспешна пластична операция, но клонирах и нея. Създадох и Злодей по мой образ и подобие който ще мъсти заедно с нас. Малко ти остана Злодей. Приятно гледане на твоят край. Ще бъдеш зрител на мъчителни моменти, и не ме моли за куршум или за ток. Ще те убивам бавно и мъчително. УАХАХАХахаха - Мени се кикотеше зловещо докато се качваше по стълбите към кабинета на Злодеят Клонинг.
- Не е истина, не е истина! - Крещеше Доброто момче, но не можеше да  се освободи. Двама ръбове от Игуана застанаха на пост. За пръв път ги виждаше, но вниманието му бе привлечено от телевизора срещу него който излъчваше реклами, но ги прекъснаха за живо ключване. Не екрана се появи ухилена Торянка Тлагоева - Малкото Тоби.
 - Какво си направила Мени! - Доброто момче крещеше още по силно, но кой да го чуе. Двамата ръба гледаха тъпо и мълчаха. Нямаха право да говорят с арестанта.
- Уважаеми зрители. Намираме се се Ляо Лин където известният като Злодеят от Ляо Лин се завърна. Има да ни съобщи нещо важно. 
 Камерата показа Злодеят Клонинг ухилен, и прегърнал Награди която гледаше още по тъпо.
- Уважаеми зрители, уважаема госпожица Тлагоева. Имам да съобщя някои важни новини. Първата от тях, е че се завърнах. Злодей Холдинг отново е на бизнес картата.
 - Браво, браво - Мени и Слугония ръкопляскаха.
- Втората новина е, че от днес аз съм новият собственик на телевизия Чалгария офф Еър и от другата седмица Вие госпожице Тлагоева, ще имате свое авторско предаване в студио в ефира на нашата телевизия.
- Браво, Браво - Слугония подскачаше и ръкопляскаше.
- Има и още. Метростанция Ляо Лин от днес ще се нарича - Метростанция Злодеят от Ляо Лин. В центъра на перона, ще има мой паметник.
 - Негодник! Това не съм аз, никога не бих направил такова нещо и в най Злодейските си години - Доброто момче крещеше завързан в мазето.
- Браво, браво, супеелл, супееел - Слугония беше в екстаз, а Мени се подсмихваше подло и тъпо.
- Това не е всичко, обявявам кандидатурата си за президент и моят годеж с Тъпослава Нихайлова -  Награди.
 - Боже мой, някой да ме застреля, застрелайте ме - Доброто момче беше в паник атака и в ужас. Двамата ръба мълчаха и продължаваха да гледат в една точка.
- Ураа, урааа - Слугония подскачаше, а стаята влязоха Гетко Нихайлов - Гепи заедно с един мъж с бомбе и жена с шапка с козирка сложена на обратно. Жената свиркаше с пръсти като хулиганка, а с тях бяха и Кашо и неговият ромски клонинг Рашо.
 - Това са моят брат и моите родители - каза пред камерата Награди на български, английски с акцент и на развален испански.
 - Дами и господа, сега билзки и приятели на Награди ще я поздравят - заяви пред камерата малкото Тоби и в ефир се появиха цялата тумба от ухилени идиоти.
- Ужас, спрете телевизора, спрете го, не е истина - Доброто момче продължаваше да крещи. Камерата показа ухилени Слугония
 - Олаа Наградии, скъпа приятелко бих искала да те поздравя за твоят годеж с Злодъро. Ти ще бъдеш първа дама! Радвам се, че сме приятелки и ще бъде до теб в тези мигове. Обичам те.
 В ефира се появи Мени
- Ей сладур! Много се радвам, че ще ставаш първа дама. Да ти кажа, не е страшно. Аз бях първата дама в живота на моят Манка. Беше страхотно! Ох дано си дойде скоро - Мени взе да плаче, Награди и Слогония да въздишат.
 Камерата показа Кашо който беше облечен съм смешна риза.
 - В този Европейски ден и този европейски час осъзнавам, че няма да играя ролята която играх до сега в живота ти Награди. Бъди щастлива, а аз и моят ромски брат Рашо ще чертаем планове.
- Кхъъ така е бате, бау бау бау - възклина Рашо чиито други компоненти при клонирането бяха взели връх.
 Сега в ефира бяха Гетко Нихайлов Гепи облечен с риза на цветя и дръвчета, баща им със смешно бомбе и майка им
 - Моето момиче ще се омъжва, супер - възкликна бащата
- Хуахуахуах Награди първа дамаааа - извика силно Гепи
- Честито Награди, бъди щастлива, много злодейчета Ви пожелавам, йеее - майката крещеше и отново свирна с пръсти.
- Някой да ми даде мента, глог и валериан, някой да ми даде хапче - Доброто момче крещеше в мазето.
 - Този верно не е онзи горе - наруши мълчанието единият охранител
- Ъхъ! - отговори другият
- Бил се представял за онзи горе, не вярвам, този трепери като лист от паник атака
 - Ъхъ!
- Добре че ни плащат за това браточка, хайде като свършим смяната ще ходим на стриптийз бар. Навит?
 - Ъхъ!
 Охранителите млъкнаха, а Доброто момче продължаваше да крещи в ужас, шок и паника. Камерата на Чалгария офф Еър показа Злодеят Клолинг който се мислеше за оригинал, седнал в стола си и пушещ пура.
- Никога не съм пушил пура, не ги харесвам, какво е създала тази вещица - Доброто момче продължаваше да крещи в ужас.
- Награди виж Злодъро пуши пура - Слугония го посочи с пръстче като малко дете.
- Довечера и аз ще пуша от пурата му хихихи - Награди се хилеше
- Ще  те скъсам дълги крачетаа - Злодеят Клонинг намигна и оправи зализаната си коса.
 - Това е перверзия, фарс, това не съм аз, спрете телевизора - Доброто момче беше в ужас.
 - Този ще се гътне бро, какво толкова има бряя
 - Ъхъъ ! - безразлично и тъпо отвърна вторият охранител и продължи да гледа в една точка.
 - Госпожице Тлагоева, Блгодаря за живото включване. Каня всички Ви след малко на паркинга пред Злодей Холдинг. Моята Награди ще танцува бачата само за Вас.
- Йееее - извика майката на Награди
- Награди! Награди! - викаше и пляскаше Слугония.
 Живото излъчване свърши и пуснаха реклами, Доброто момче усети как загубва съзнание. Дойде му много!
 Събуди го нечий плесник. Това беше Мени която се хилеше.
- Е какво ще кажеш Злодей? Хареса ли ти?
- Мени! Ти си адски подпухнала и много, много грозна - възкликна със спокоен тон Доброто момче.
- Я го виж ти. Наглец! Малко ти остана. Ще те убием скоро. Аз съм новият мениджър на Злодей Холдинг и всичко твое, скоро ще е мое.
- Ти си болна! Хил ще разбере, че за това стоиш ти и заедно ще Ви сритаме!
- Хахаха, Хил сигурно е шокиран и не иска и да чуе за теб. Човекът който от 10 години му говори срещу Награди, днес се сгоди за нея, хахахах
- Вещица! Вещица! - Доброто момче каза това и отново загуби съзнание...
 Този път беше събуден от юмрук в лицето и усети ток по тялото си.
 - Минимален волтаж. Доста е добър! - това беше Злодеят Клонинг който държеше дистанционното от електрическият стол.
- Какво сега, ще бъде измъчван от пародия на самият себе си, който си пада по уличницата Награди.
 Злодеят Клонинг нанесе силен юмрук.
 - Млък куче! Знам как с клонинг на Хил сте провалили отношенията ми с Награди! Знам всичко!
 - Мени те лъже бе глупак..
 Последва още един юмрук.
- Много си смел, пусни ме и да се резберем като мъже. Винаги съм искал да ступам глупакът в мен който беше влюбен нявга в Награди. Ето го сега пред мен. Мирише на уиски, пура и на леко момиче с дълги крака и деколте с цици за продан. Твоята се шиба с испанци,..
 Клонинга изрева, отвърза Доброто Момче и двамата се нахвърлиха един върху друг.
 - Ще те смажа! Няма да говориш така за Награди, тя е моя годеница - Клонинга нанесе удар и събори Доброто момче. Той се изправи, показа среден пръст и се изплези.
- Ти си пародия на Морги Кримков!
- О нима го помниш, беше ти приятел някога и в пъти по истински от курвите горе.
 Доброто момче отново се озова на пода.
 - Злодъро спри, охрана, охрана - Мени се намеси, а охранителите на Игуана бързо хванаха Доброто момче и го завързаха на стола.
 - Ще го убия, обиди Награди!
 - Успокой се и се качвай горе, Награди ще почва да тънцува бачата.
- Пачата ще танцува бачата - отвърна Доброто момче.
 - Ще те смажа ей - Злодеят Клонинг едва беше одържан от охранителите.
 След суматохата, Доброто момче остана сам, изтощен и без сили.
 - Дано Хил да не повярва на това, това не съм аз, не съм - затвори очи и отново загуби съзнание.
 Какво ли предстои? Това ще разбрете в следващата част на Разкази за една компания.
 








Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: razkazitenagrobarq
Категория: Изкуство
Прочетен: 62553
Постинги: 56
Коментари: 10
Гласове: 1769
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930