Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2021 09:44 - Мнение за ПП "Възраждане на Отечеството"
Автор: hranislav Категория: Политика   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.05.2021 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Коментари от 15 и 16 май, от Фейсбук профила на Искра Михайлова (лидер на ПП Възраждане в Стара Загора).

Иван Петков Петков:

Искра, какво Ви е мнението за "Възраждане на Отечеството"? Искам да знам,моля! Възможно ли е занапред Обединение?


Искра Михайлова:
Иван Петков Петков, мога да изкажа лично мнение, тъй като на събрания не сме ги коментирали, освен че ни дублират името*. Аз съм скептична към всяка политическа организация, която величае чужди държави - било на запад или изток. Не ми допадат позициите им. Недопустимо беше за мен и това, че дори по предизборните си плакати и флаери бяха наслагали Путин. Когато някой с претенции за бг политик парадира с това, че се ръкува с Путин или Байдън, за мен е еднакво неуместно, да не кажа нещо друго. За мен българският национален интерес И суверинитет са от първостепенно значение. Това означава обективност в позициите ни и търсене най-доброто за нас, което няма как да намерим сляпо поклонени в каквато и да е посока. Не съм им фен най-просто казано. Лично говоря.

Желязко Иванов:
Искра Михайлова, Аз съм българофил , но обичам руския народ.

Искра Михайлова: Желязко Иванов, на това има право всеки човек. Аз пък обичам човешкия род. Но когато се заявиш за български политик, трябва да е безприкословно ясно, че ще се занимаваш само и единствено с българския национален интерес. С добруването на българския народ! Поне моите критерии са тези. А иначе всеки има право на личните си възприятия.


Бележка:

*...освен че ни дублират името" - всъщност ПП "Възраждане на Отечеството" чийто лидер е обвиненият в шпионаж Николай Малинов е по - стара от ПП Възраждане.

 





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 641937
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1291
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031