Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. kvg55
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. deathmetalverses
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
22.04.2020 21:06 -
За двата аспекта на Божествената любов
Кармата на един човек е резултат от използването на свободната воля, която Отец му е дал.
Решенията в хармония с Божията воля (любящите решения) ни приближават към връщането към Създателя.
Решенията в разрез с Божията воля (основаващите се на егоизма) ни отдалечават от връщането към Създателя.
Със силата на волята ни сме способни да променим отношението си към нещата, както и действията ни, което да доведе до по - различна карма. Никакъв вътрешен импулс не е по - силен от волята, която човек носи в себе си.
Бог не оставя хората сами в опитите им да поправят резултатите от своите бунтовни решения (решения в разрез с Божията воля, която е насочена към това душите да израстват, превръщайки се във все по - съвършени и пълни изразители на Неговата Любов).
Освен за Закон за кармата може да се говори и за Закон за милостта. Тези два закона в своята същност са два аспекта на Божествената любов. И двата закона могат да служат като инструменти за "завръщането на блудния син".
Кармата ни дава възможност да се срещнем с последиците от безбожните образци на мислене, чувстване и поведение, които сме изградили в себе си и преодолявайки нелюбящите аспекти на личността ни да постигнем отново единството си с Отеца.
Другият аспект на Божията любов е милостта - той обещава божествена помощ и опрощение.
Два различни пътя към Бог: път на причината и следствието и път на милостта. При пътя на милостта не е задължително човек да изстрада всеки един неприятен резултат от погрешното използване на своята свободна воля. По пътя на причината и следствието човек посреща миналото си винаги по трудния начин.
Ако човек слее своята воля с Божията, ако направи собствената си воля едно с Пътя, ако замени несъвършените кармични образци в психиката си с извечно присъщия му съвършен образец на Божествената любов (чийто най - съвършен изразител е Христос), то тогава не всичко което си е надробил на фин енергиен план ще се реализира във физическия му живот. Ще е отпаднала нуждата да изпита физически резултатите от погрешното използване на свободната му воля на по - ранен етап от духовното му развитие.
Опрощението води до опрощение (т.е. до ходене в пътя на милостта): "...и прости ни дълговете, както и ние простихме на нашите длъжници." (Матей, 6:12). Благодарение на божията милост и на стремежа към поправяне, може да си спестиш неприятни изживявания.
Възмездието води към вървене по другия, по - трудния път, при който винаги жънеш, каквото си посял.
Няма коментари